Heel veel aapjes in Manuel Antonio!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Angelina, Bart en Kay Hoof - WaarBenJij.nu Heel veel aapjes in Manuel Antonio!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Angelina, Bart en Kay Hoof - WaarBenJij.nu

Heel veel aapjes in Manuel Antonio!!

Door: Bart en Angelina

Blijf op de hoogte en volg Angelina, Bart en Kay

26 Maart 2008 | Costa Rica, San José

22 t/m 25 maart
De afgelopen dagen zijn we dus in Manuel Antonio geweest...en het was er heerlijk!! We hadden een heel leuk hotel met een heel erg fijn zwembad en dat op 50 meter afstand van het nationale park en het strand:)

De eerste dag hebben we in de middag lekker bij het zwembad gelegen. Het water was ongeveer 27 graden en boven water 30 graden...erg fijn dus...dat wordt afkicken wanneer we weer naar huis gaan..zeker als het daar nu sneeuwt!!!!!

23 maart zijn we vroeg in de ochtend samen met een prive gids het park in gegaan. We hebben heel veel aapjes, luiaards, tukan vogels en vele soorten hagedissen gezien. Het is echt een super mooi park, aan de kust gelegen met 2 hele mooie strandjes in een hele mooie baai met volop jungle begroeing en aapjes die totaan het strant komen..heel leuk!! In de middag hebben we weer lekker bij het zwembad gelegen:)

24 maart, nadat we onze ochtend bij het zwembad zijn begonnen hebben we in de middag een boottocht met de pink panther gemaakt..super leuk..De boottocht duurde 4 uur en we hebben gesnorkeld, dolfijnen gezien boven van de boot afgesprongen (was maar 10 meter) en de zonsondergang hebben we vanuit ons bootje gezien:) Bart helemaal in zijn nopjes want alle drankjes waren inclusief....en ze hadden ook Bavaria:)..de rum cola smaakte ook goed:):):)

vanmorgen zijn we nog even wezen zwemmen en hebben de aapjes ons uitgezwaaid!! Echt waar..we hadden ongeveer 7 aapjes rondom ons zwembad die van boom naar boom sprongen..dat was een hele leuke afsluiting van Manuel Antonio:) Vanmiddag zijn we met shuttle naar San Jose gegaan, waar we nu zijn. Morgenvroeg gaan we met de shuttle naar Puerto viejo aan de caribische kust...nog even genieten!!!

De foto´s bij dit verhaaltje volgen snel..lukt niet op deze comp!

• 26 Maart 2008 - 08:44

Mama:

Hoi toeristjes,

Jullie voelen je eigen daar nu echt toerist,of niet? Leuk al die aapjes, jammer dat je nog geen foto's door kon sturen. Maar ja die zien we vast nog wel een keer. Hoe zat het met Bart zijn hoogtevrees toen hij 10 meter naar beneden moest springen, ik doe het hem in ieder geval niet na. En Bavaria,kan je alvast wennen voor als je weer thuis bent. Hier hebben jullie niks gemist. Toen we gistermorgen wakker werden was alles wit, maar de vooruitzichten zijn beter. Na het weekend moet het volgens de berichten tussen de 15 en 20 graden worden en als jullie dan ook nog wat meenemen zit het helemaal goed. Missen jullie in ieder geval je winterjas niet. O ja Bart zoals het er nu voor staat mis je de huldiging van PSV jammer hé, hahaha.

Liefs mama en Jo xxxxxxxxxx

• 26 Maart 2008 - 11:55

Ajax Fan:

huldiging van PSV ,BOERENBAL zullen ze bedoelen

• 26 Maart 2008 - 12:41

PSV FAN:

Ie er iemand jaloers??
    Beter een BOERENBAL als helemaal NIETS.

• 26 Maart 2008 - 15:18

Hey Lientje:

Gave foto's van Manuel Antonio.
    Ziet er echt geweldig uit daarginds.
    Geniet er nog maar ff van.
    Zal ook wel blij zijn als jullie hier weer in ons Kikkerlandje zijn.

Groetjes Bart

• 26 Maart 2008 - 19:13

Wim En Ria:

Angelina en Bart
    Heerlijk zo dicht bij Manuel Antonio in een hotel en een zwembad erbij toe maar.
    Ja Manuel Antonio is super dat vinden wij ook, als je het eerste pad naar boven gaat en je ziet het strandje daar beneden, daar zijn onze vrienden getrouwd.
    Die gids van jullie was dat toevallig een Belg -Geert van de Woestijne? - hij was super hoor maar er zijn meer goede gidsen.
    Heerlijk om jullie te volgen en tot de volgende keer.
    Voor nu onze hartelijke groeten
    Wim en Ria

• 27 Maart 2008 - 12:24

Aukje:

Hey Angelina en Bart,

Gaaf hoor deze site!
    Erg leuk om te lezen over jullie ervaringen daar. Nog heel veel plezier daar en geniet ervan!

Groetjes Aukje

• 28 Maart 2008 - 13:18

Frans En Diny:

Hier nog een berichtje uit Beek en Donk.
    Ik zie dat jullie nog steeds volop
    genieten van jullie vacantie.
    De grootste helft zit er op

Tot in Mei.

Groetjes Frans

• 28 Maart 2008 - 16:22

Mark En Ine:

Hey luitjes!!!
    ben jaloers op jullie mooie verhalen en fotos echt prachtig daar zeg!!
    Maar ook bavaria daar? Kon je zeker nie van af blijve jonge haha!
    Maar tot snel en veel plezier daar!!

Groetjes mark en ine