Onze laatse dag!!!! - Reisverslag uit Mariahout, Nederland van Angelina, Bart en Kay Hoof - WaarBenJij.nu Onze laatse dag!!!! - Reisverslag uit Mariahout, Nederland van Angelina, Bart en Kay Hoof - WaarBenJij.nu

Onze laatse dag!!!!

Door: Bart en Angelina

Blijf op de hoogte en volg Angelina, Bart en Kay

07 April 2008 | Nederland, Mariahout

Vandaag is het alweer onze laatste dag, nou ja morgen vroeg nog heel even dan want we vliegen om 12.30 terug naar Holanda, waar we als het goed is de volgende dag dus 9 april om 10.35 landen!!

Even nog een kort verhaaltje om ons reisverslag af te maken!!

Vanuit Puerto Viejo zijn we naar Tortugero NP gegaan.. Dit was zo mooi! We voeren in een klein moterbootje door de kanalen en mangroven en zagen vele aapjes, vogelsoorten en krokodillen!!! Hier hebben we 1 nachtje geslapen en zijn de volgende dag..na een mooie boottocht naar San Jose gegaan. Vanuit San Jose zijn we de volgende dag naar Tamarindo gegaan...Dit was even een wijziging van onze plannen omdat we eigenlijk naar het Corcovado park wilden..maar we dachten we hebben al zoveel parken gezien, we gaan onze laatste daagjes lekker doorbrengen in een leuke badplaats!! Tamarindo was echt heeeeel gaaaaf! Veel leuke strandtentjes en winkeltjes. We hebben 3 dagen surfles gehad daar...dat was zo leuk...veel vallen en verzuipen, maar toch hebben we een paar keer op het bord kunnen blijven staan!! Verder hebben we lekker bij het zwembad en aan het strand gelegen.

Vanmorgen zijn we vroeg vertrokken uit tamarindo en we zijn nu net een paar uurtjes geleden aangekomen in San Jose.
Nu gaan we voor de laatste keer nog even de stad in .

Wij hebben een hele geweldige reis gehad en we hopen dat jullie het ook leuk hebben gevonden om mee te lezen! Bedankt voor al jullie leuke reacties!!!

Veel liefs Bart en Angelina
Hasta Luego!!! Pura Vida!!!

• 07 April 2008 - 20:12

Cccc:

We kijken uit naar jullie terugkomst, we hopen jullie dan ook zongebruint terug te zien in het koude laarbeek ! Tot
    morgen ( klinkt nog een beetje vreemd, maar wel leuk !! ) groetjes van ons

• 07 April 2008 - 20:34

Wim En Ria:

Bart en Angelina
    Wat jammer alweer de laatste dag ja er is een tijd van komen en een van gaan en jullie hebben er lekker lang over gedaan en veel gezien en meegemaakt maar alleen maar hele mooie en fijne dingen.
    We hebben erg genoten van jullie reis en inderdaad fijn dat we die mee mochten beleven.
    We wensen jullie een goede terugvlucht en morgen een hartelijk welkom in Laarbeek.
    Wel raar om na zo lange tijd weer voet op Nederlandse bodem te zetten en een wereld van verschil wat temperatuur betreft.
    Onze hartelijke groeten Wim en Ria

• 07 April 2008 - 21:04

Pa En Ma:

Afgelopen is het nu, misschien heel jammer, maar aan alles komt een einde, in ieder geval zijn wij blij als we jullie woensdag weer zien.

xxxxxxx

• 07 April 2008 - 21:42

Mama:

Jammer hé, alweer de laatste dag. Maar voor ons is het super fijn dat we jullie woensdag weer terug zien we kunnen niet wachten. Jullie hebben in ieder geval een geweldige tijd gehad en die neemt niemand jullie ooit nog af. Ik heb het in ieder geval geweldig gevonden dat ik jullie zo goed heb kunnen volgen was toch even net iets anders als toen die tijd op de boot. Jullie hebben in ieder geval een kei gave honey moon gehad.Ik ben wel benieuwd naar al jullie verhalen, films en foto's.Wij wensen jullie nog een goede terugreis en tot woensdag. Klinkt wel een beetje onwerkelijk maar het is toch echt waar.

xxxxxxxxxxx mama en Jo

• 08 April 2008 - 09:38

Annemarie:

Ik heb zeker genoten van jullie mooie verhalen en prachtige foto's!
    En door al dit moois moet ik er ook echt een keer heen, prachtig gewoon!
    Ik weet zeker dat dit voor jullie echt een tijd van jullie leven is geweest, alleen al om daar te gaan trouwen is al zo bijzonder en dan hebben we het nog niet gehad over al die andere leuke dingen die jullie hebben gedaan en meegemaakt!
    Samen met ons mam komen we snel eens langs om alles nu live te horen en natuurlijk ook om te kijken hoe bruin jullie zijn geworden! haha ;-)
    Tot snel en een fijne reis terug naar het vertrouwde kikkerlandje!

Groetjes Annemarie

• 08 April 2008 - 22:43

Thijs & Mark:

De Vlietmolen staat nu voor jullie "in de vreugd" (moet je wel via A27 en A15 naar Brabant terugrijden om dat te zien, maar we zullen er ook een foto van maken). Fijn dat jullie zo'n mooie ervaring rijker zijn!

Tot woensdag, dan kruisen onze wegen elkaar weer eens!

Thijs en Mark.

• 09 April 2008 - 06:06

Fam De Groot:

Hallo vakantiegangers,

Wij hopen dat jullie een geweldige tijd hebben gehad overseas maar we zijn toch blij als jullie weer terug zijn.
    En Bartje op de manier hoe PSV voetbalt hopen wij natuurlijk dat Ajax nooit kampioen wordt want dan kunnen ze net zo goed ophouden met voetballen.

Groeten uit het Gerwense.