Nog 3 weken en dan naar Zuid-Afrika - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Angelina, Bart en Kay Hoof - WaarBenJij.nu Nog 3 weken en dan naar Zuid-Afrika - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Angelina, Bart en Kay Hoof - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken en dan naar Zuid-Afrika

Door: Bart en Angelina

Blijf op de hoogte en volg Angelina, Bart en Kay

05 Juni 2011 | Nederland, Lieshout

27 juni 2011 vertrekken we naar Zuid Afrika. De site heet dan nog wel Bart en Angelina waar ben jij.nu Maar natuurlijk gaat onze Kay nu ook mee! Hij is al 2 keer op vliegvakantie geweest, 1 keer naar Portugal wat 2 uur vliegen was en 1 keer naar Lanzarote ruim 4 uur vliegen. Dat ging super maar we zijn erg benieuwd hoe het nu zal gaan..ruim 10 uur vliegen naar Kaapstad met een 1 jarige! Komt vast goed..dat hopen we haha

We zullen eerst een paar dagen in Kaapstad verblijven en vervolgens met de huurauto richting Hermanus, Knysna, oudtshoorn en terug richting Kaapstad reizen!

Dit is nu ons eerste verslag in ons tweede reisdagboek op deze site. Deze keer zal het een kort verslag worden aangezien we maar 2 weken gaan rondreizen. Toch vinden we het leuk om onze belevenissen bij te houden om hier later op terug te kunnen kijken..En voor degene die het leuk vinden kunnen ons gedurende 2 weken een beetje volgen en foto's bekijken! (tenminste als we tijd en zin hebben om de teksten en foto's op reis al te plaatsen. Als je je hieronder aanmeld krijg je automatisch een email wanneer er een nieuw bericht is van ons!)

Nu is het aftellen geblazen!!

Groetjes Bart en Angelina en een dikke knuffel van Kay!

• 05 Juni 2011 - 20:57

Wim En Ria:

Bart, Angelina en Kay,
    Super leuk om weer met jullie te genieten van jullie avontuur.
    We gaan jullie natuurlijk op de voet volgen.
    Volgens ons gaan jullie genieten want het is een prachtig land.
    Onze hartelijke groeten Wim en Ria

• 06 Juni 2011 - 09:31

Jan En Mieke:

Hoi Angelina en Bart,

Hartstikke leuk om jullie zo te volgen.
    Maar eerst wil ik jullie nog feliciteren met de eeste verjaardag van Kay!
    Wat een avontuur...naar Afrika en kleine Kay maakt het maar mooi allemaal mee.
    Wij wensen jullie een heel fijne reis en behouden thuiskomst.
    Groetjes, liefs en 'n knuffel voor Kay. Jan en Mieke

• 06 Juni 2011 - 12:18

(O)pa (O)ma:

We gaan het volgen.
    xxxxx

• 06 Juni 2011 - 20:43

Jur Donkers:

Hey maatje!!

Super gaaf dat je zo'n grote reis gaat maken. Ik zou graag met je willen ruilen. Natuurlijk hebben wij het er samen al vaak over gehad en weet ik hoeveel zin dat jij er in hebt, dat kan ook niet anders!
    Je had me pas ook nog vertelt dat je pas ging lopen als je op Afrikaanse bodem bent dus veel succes daar!

Heel veel plezier in het verre Afrika en we zullen jullie volgen

Dikke knuffel Jur (en papa en mama)

p.s. wil je voor mij een mooie foto maken van een paardje? van zo'n paardje met de zwart en witte streepjes

• 08 Juni 2011 - 17:09

Piet En Jeanne:

Hoi Bart en Angelina,
    Wat een leuk vooruitzicht hebben jullie.
    Wij wensen jullie een hele fijne tijd samen met z'n drietjes daar in Afrika. Geniet ervan, we volgen jullie.

Piet en Jeanne

• 23 Juni 2011 - 08:57

Bart & Moos:

2 weken zonder onze kleine vriend, wat doen jullie ons aan!!!!!
    Veel vakantie plezier en oppassen voor de leeuwen en de olifanten.

Dikke knuffel oompie en tanteke

• 28 Juni 2011 - 15:46

Oma Rovers:

op vacantie!!!..ik mis jullie nu al.
    ik hoorde dat de vliegreis goed is verlopen,gelukkig.
    ik heb dit zelf verstuurd!niet verwacht he lien.
    ik ga jullie volgen,doe vooral voorzichtig.
    kusjes voor jullie allemaal.
    groetjes oma