Veilig aangekomen in Mexico!!!!!!! - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Angelina, Bart en Kay Hoof - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen in Mexico!!!!!!! - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Angelina, Bart en Kay Hoof - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen in Mexico!!!!!!!

Door: Bart en Angelina

Blijf op de hoogte en volg Angelina, Bart en Kay

05 Januari 2008 | Mexico, Cancún

Hallo luitjes,

Wij zijn gisteren, na een vlucht van 4 uur aangekomen in Cancun. Op het vliegveld hadden we meteeen een hotel geboekt voor 2 nachten. Vanavond is dan al ook weer de laatste nacht in Cancun. Morgen gaan we met de bus verder naar Playa del Carmen, hier blijven we dan ongeveer 3 dagen om de laatste details van de bruiloft te bespreken met de wedding planner. Gister laat in de middag zijn we dus aangekomen, na een dutje te hebben gedaan...(was echt nodig aangezien we de avond ervoor niet veel hadden geslapen omdat we zo vroeg moesten vertrekken naar het vliegveld, we zijn een uur later vertrokken dan gepland batterij van de wekker was op en de wake up call die we aan de receptie hadden gevraagd waren zij ook vergeten. Gelukkig werd angelina nog op tijd wakker, ander haddden we dus onze vlucht gemist!!) Na ons dutje zijn we lekker wezen eten in ons hotel, heerlijke Enchiladas en nachos!!! Daarna zijn we het centrum gaan verkennen. Wij verblijven in Downtown Cancun een stuk voordeliger dan aan de hotelzone. Vandaag zijn we met de bus naar de hotelzone gegaan en hebben we lekker op het strand gelegen. Bart is al verbrand!!
Het weer is hier lekker ongeveer 23 graden:) dat is dus een stuk beter als in New York -5 de laatste 2 dagen, daarom hebben we zoveel mogelijk binnen activiteiten nog gedaan. 2x naar de bioscoop geweest op broadway!! en wezen shoppen in de Trump Tower en bij Macy's.
Ook zijn we met de ferry naar Staten Island geweest, deze ferry voer heel dicht langs het vrijheidsbeeld, (het grote beeld Opa). De laatste dag zijn we ook nog even bij de schaatsbaan in Central Park wezen kijken.

Wij gaan nu nog even een drankje doen, en dan lekker naar bed en ons klaarmaken voor morgen!!

Groetjes van ons
xx:)

• 06 Januari 2008 - 12:12

Monique En Luuk:

lekker dat weer, kun je een mooi kleurtje krijgen! gelukkig hebben jullie je vliegtuig nog gehaald, veel succes met de voorbereidingen en niet te veel tequila hè`, daar in mexico! :)

groetjes uit helmond,
    p.s in nederland was het gister rond te 8 graden, toch wel koud, maar niet zo koud als in New york!

• 06 Januari 2008 - 12:13

Alfredo En Dorien:

Klinkt erg goed daar allemaal! We zijn blij dat alles goed is gegaan. Nog veel plezier! Wij hebben er ook al errug veel zin in! :)
    xxx

• 06 Januari 2008 - 13:32

Kim:

Heej Angelina en Bart,

Wat een leuke verhalen om te lezen zeg!
    New York is super he!
    Hoop dat jullie genieten in Mexico en heel veel succes met de voorbereidingen voor jullie bruiloft!

Groetjes en nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Kim

• 06 Januari 2008 - 15:30

Pa En Ma:

Ha Angelina en Bart,

Spannend he!, nog 17 dagen...

groetjes xx

• 06 Januari 2008 - 18:35

Mama En Jo:

Hoi,
    Leuke foto´s. Wij gaan morgen weer naar huis, en dan op naar Mexico. Super veel zin. xxx mama en Jo.

• 06 Januari 2008 - 18:49

Mama:

Na alle sneeuw nu zin in de zon.Bart niet teveel verbranden,denk aan de kleur van je stropdas. xxxx marjan, tot gauw.

• 06 Januari 2008 - 19:29

Wim En Ria:

Goeiemorgen luitjes

Gelukkig toch nog alles goed gegaan net voor de vlucht naar Mexico.
    Nu begint het echt dichtbij te komen maar jullie hadden natuurlijk al super veel voorbereidingen getroffen in Nederland dus de tijd die je daar hebt is om heerlijk te relaxen.
    We volgen jullie op de voet.
    Groeten wim en ria

• 07 Januari 2008 - 21:41

Mama En Jo:

Hoi Lientje en Bart,
    Wij zijn ook weer veilig thuis aangekomen. Typt wel weer makkelijker op mijn eigen pc. Zondagavond zeiden ze op het late journaal dat het extreem koud was aan de kust van Mexico, ze waren daar aan het schaatsen. Maar dat zal waarschijnlijk wel een heel stuk verwijderd zijn van Playa del Carmen. Leuk om te horen dat het er zo mooi is en dat het hotel ook super is. De wedding planners zullen dan ook vast en zeker wel een leuke lokatie voor jullie hebben gevonden. Ben wel heel erg benieuwd, nog 9 dagen en we kunnen het zelf zien. Bij ons thuis lag een kaartje van Melissa, ik weet niet of het een kerstkaartje is of een kaart voor jullie huwelijk, breng het wel mee oké. Wil je me nog even laten weten of je nog meer nodig hebt dan je schaar, dan kan ik dat bij elkaar gaan zoeken. Ik ga nu weer lekker naar mijn bedje en morgen beginnen aan de voorbereidingen voor Mexico. Welterusten en jullie nog veel plezier vandaag.

PS. de z zit weer op de goede plek. Hebben jullie nog een zwerver blij kunnen maken met je winterkleren?

Dikke knuffel en xxxxjes voor jullie alle twee en tot schrijfs.

• 08 Januari 2008 - 13:50

Jakeline:

poehe!!!!! Gelukkig maar dat jullie je vliegtuig nog gehaald hebben. Kijk maar uit dat jullie je dadelijk niet verslapen voor jullie bruiloft.
    Heel veel plezier in mexico

• 08 Januari 2008 - 15:54

Bart En Monique:

Hey Lientje en Bart,

Zou ook echt weer iets voor jullie zijn om het vliegtuig te missen hahahah.
    Lekker genieten en uitrusten voor de bruiloft op het strand.
    En Bartje wel goed smeren jonge want anders heb je zeker een rood hoofd als je trouwt hahhaha.

Groetjes en een dikke kus xxxxx

• 09 Januari 2008 - 10:21

Miranda Bierens:

Hoi Angelina en Bart,

Leuk dat we jullie zo kunnen volgen.Jullie mama is hier en vertelde me van jullie website, dus die zijn we nu aan het bekijken.Leuk dat jullie in Mexico gaan trouwen, we gaan het zeker volgen. Wij wensen jullie een super leuke dag eentje om nooit te vergeten.

Veel liefs Miranda, Patrick en Timo.

• 09 Januari 2008 - 12:20

Oma Rovers:

bedankt voor je lief kaartje,stel dit zeer op prijs schatjes..doet ons toch wel iets hoor,ook al kunnen we je volgen via monique.had 2 fijne dingen die dag, een kaartje van jullie en heb geknuffeld met mijn achterkleinkind.nog heel veel plezier jullie tweetjes,en dikke knuffels van opa en oma rovers...oja opa vraagt of je een foto van dat ''grote beeld'' hebt gemaakt.(veel liefs moosje...o ja lientje weet je al dat erwin en maaike een dochtertje hebben,haar naam is ilke...)

• 09 Januari 2008 - 18:21

Boerdonk Fam Heijde :

Nou dus toch al op de plaats van bestemming voor de grote dag, geniet ervan en we denken aan jullie. Groetjes

• 09 Januari 2008 - 22:24

Broertje:

hee wereldreizigers!

Hoe is ie? hier begint de vakantie koorts goed toe te slaan! Overal worden offer opgeeist om vol te laden. Morgen worden geloof ik de tickets gehaald en dan is het aftellen echt begonnen! Hebben er veel zin in!

Groetje Thijs

oow ja zitten er veel muggen daar? Dan wapenen we ons tot en met met muggenmelk!

• 11 Januari 2008 - 20:46

Mirjan & Joost:

Heej angelina,
    Ik zag op je hyve de link hiernaar staan en ik was toch wel erg benieuwd...
    Echt super leuk wat ik allemaal lees.
    Ik wens jullie alvast een hele fijne dag toe als jullie gaan trouwen op het strand!

Groetjes Mirjan van Kleef

• 19 Januari 2008 - 16:50

M V Rossum:

Angelina en Bart een fijne vacantie en een goed huwelijk toegewenst iedereen de groeten en speciaal Servaas die volgende week zijn verjaardag viert PROFICIAT.

• 22 Januari 2008 - 15:03

Frans Van Boxmeer:

Het is hier nu Dinsdag nog een dag je
    slapen en dan is de grote dag,doeiedereen de groeten van ons.
    Morgen een heel fijne dag .
    Servaas morgen een hele fijne verjaardag.