Hola!! - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Angelina, Bart en Kay Hoof - WaarBenJij.nu Hola!! - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Angelina, Bart en Kay Hoof - WaarBenJij.nu

Hola!!

Door: Bart en Angelina

Blijf op de hoogte en volg Angelina, Bart en Kay

10 Januari 2008 | Mexico, Cancún

Gister hebben we onze afspraak met de weddingplanner gehad. Allereerst hebben we een bloedtest moeten doen en daarna hebben we de bruiloft nogmaals goed doorbesproken. Ook zijn we onze trouwlocatie wezen bekijken.....echt een heel mooi plekje... Sommige van jullie kunnen het volgende week zien en voor de anderen zetten we het snel op de foto. Trouwens voor degene die het nog niet gezien hebben..via deze site, mijn profiel is een link naar Angelina der Hyves site waar de foto´s op komen te staan..er staan er nu ook al een aantal op!! En ook voor diegene die het volgende nog niet wisten... links onderaan deze site kan je je emailadres invullen dan krijg je automatisch een mailtje wanneer wij een bericht hebben achtergelaten. Oke dat ter info!!

De afgelopen 3 dagen zijn we in playa del Carmen geweest. Het was ongeveer 25 graden maar wel af en toe bewolkt en het kan soms flink waaien...maar we hebben zeker niks te klagen. We sliepen voor het eerst echt in een Hostel (2 nachten) de kamer was 2 bij 2 meter met daarin 2 stapelbedden de 2 onderste bedden waren al bezet dus Bart en ik de 2 bovenste genomen..we moesten opletten telkens als we omdraaide omdat anders het hele bed uit elkaar viel!!! :) Omdat we flink hadden bespaard op ons hostel zijn we ´s avonds lekker gaan eten en drinken. Heerlijke faijtas en nachos met salsa en guaqimole (hoe schrijf je dat??) Ook hebben ze hele lekkere pina coladas:) :) :)
Voor degene die naar El Tukan komen.. het hotel ziet er erg leuk uit!! Met een mooie jungle tuin!! Muggen hebben we nog niet ontdekt!
Nadat we gisteren alles voor de bruiloft hadden geregeld zijn we met de ferry naar Cozumel gegaan (eiland tegenover Playa del Carmen, 45 min varen) Hier blijven we tot de 16de tot de rest komt. Het is echt super mooi hier en fijn om even helemaal te relaxen. We hebben een leuk simpel, maar net hotelletje gevonden in het centrum. We zijn vandaag wezen zwemmen in het zwembad van een heel luxe hotel. (na ongeveer 6 km lopen hadden we dat bereikt) blijkt dat er in de buurt van het centrum geen mooie stranden zijn, die liggen op 6 en 12 km afstand. Maar goed.. daar zijn de hotels weer veel duurder dus we doen het zo.. Die 6 km wandelen is ook niet zo erg na al dat eten, we moeten straks nog steeds in onze outfits kunnen!!
Verder willen we deze week nog een scooter gaan huren en nog een keer gaan snorkelen.. Wij zullen ook proberen deze week nog wat extra foto´s op hyves te zetten.
Oja bij dat hotel van vandaag hebben we een bruiloft gezien. Was echt leuk om te zien, soort generale repetitie voor ons.. Zij trouwde daar ook op het strand zag er heel mooi uit...
Dat was het weer voor nu, tot de volgende keer.

Dikke kus
Bart en Angelina

• 10 Januari 2008 - 07:57

Mama En Jo:

Hoi bijna echtpaar,

Het is maar goed dat jullie nog geen muggen hebben gezien anders zaten jullie op je trouwdag misschien vol met muggenbulten. Staat zo raar op foto's. IK ben blij te lezen dat jullie je lokatie top vinden, maar had ook eigenlijk niet anders verwacht. Het wordt nu toch wel erg spannend allemaal. Hanny en ik hebben flink kriebels in onze buik. Relaxen jullie maar lekker op je strandje zodat jullie dadelijk met frisse moed je nieuwe getrouwde leven in kunnen stappen.

xxxxxjes ons.

• 10 Januari 2008 - 18:49

Wim En Ria:

Goeiemorgen Bart en Angelina
    Wat leuk om jullie hele reis van A to Z te kunnen volgen en zo anders als een gewone vakantie.
    Fijn dat de 16e het hele clubje kompleet is.
    We zijn erg nieuwsgierig naar de rest hoor. Geniet verder Wim en Ria Jansen

• 10 Januari 2008 - 23:10

Kristel Bierings:

Hoi Bart en Angelina,

Wat een verhalen zeg! En dit is nog maar het begin van jullie reis! De bruiloft is al in zicht en relaxed dat jullie er al eentje mee hebben gemaakt! Angelina, ik ben zo benieuwd naar jou'n trouwjurk (ook al mag ik deze zo niet noemen van jou ;) ) Veel plezier de aankomende maanden en natuurlijk veel geluk!

Liefs Kristel

• 11 Januari 2008 - 17:09

Annemarie:

Ha vakantiegangers!

Spannend zeg jullie grote dag komt steeds dichter bij..
    Ik kan me voorstellen dat je al een beetje de kriebels krijgt als je de laatste dingetjes regelt en dan ook nog een ander bruidspaar ziet trouwen op het strand! Ik heb de foto's bekeken bij Angelina dr hives, super daar joh in New York ziet er te gek uit!
    Relax ze nog maar lekker daar
    en ik blijf jullie en de verhalen volgen!

Gr Annemarie

• 11 Januari 2008 - 19:19

Fam Vd Heuvel:

hoi Angelina en Bart

wat een mooie verhalen hebben jullie,leuk om die allemaal te lezen.
    wij wensen julie nog een fijne vakantie toe.

veel plezier hans mieke
    rick en roy

• 12 Januari 2008 - 08:52

Servaas:

hoi ik verheug me ook op de bruiloft. woensdag middag komen we aan als alles goed gaat tot dan. P.S oma is een beetje ziek ( biukgriep denk ik ) tot ziens op woensdag middag groetjes van oma en je peetoompje.

• 12 Januari 2008 - 19:30

Moos:

hai lientje en bart.nog even jongens en dan is het zover,spannend hoor.hoorde dat je een heel gesprek met mijn bartje heb gehad,shit dat ik te bed lag.heb een week plat gelegen,ziek geweest maar gaat nu weer beter.intussen is onze keuken al bijna klaar.ben benieuwd wat je ervan vind,maar als je terug komt mag je weer van bartje zijn kookkunst komen proeven.echt ik vindt mijn huisje nu zo mooi..ben wel een beetje trots.god jongens, toch heerlijk, al jullie verhalen.als we het zo horen,krijgen we ook wel weer een beetje de kriebels om weer rond te trekken,dus wie weet nu het huisje weer op orde is..glimlach..iedereen in lieshout vraagt telkens aan me hoe het met jullie gaat,ze houden het allemaal wel een beetje bij.Jetty van Boxmeer (v.Berlo)is nu een maand op safari met z'n tweetjes,wij hebben ook via de computer contact.ze zijn ook op eigen houtje op avontuur.dus ik zit tussen twee werelden te dromen..dan weer op safari en dan weer op het strand in mexico.....jongens,heel veel liefs en een dikke kus van je peettante..(lien,oma heeft een nieuwe hobby...kunstschilderen...dus wie weet...is onze erfenis ooit nog heeeeel veel geld waard!!!!!!hi hi hi xxxxxxx)

• 12 Januari 2008 - 19:46

Niels En Jakeline:

Fijn dat jullie het zo goed hebben overdaar. Wij worden al steeds een beetje jalourser!!!!!!!!
    Wij zijn benieuwd naar de foto's van jullie "trouwplekje".
    Genietze

groetjes

• 13 Januari 2008 - 09:37

Ine:

hey bart en angelina

klinkt geweldig daar haha..
    alvast ontzettend veel plezier toegewenst de komende dagen tis aftellen nu en zeker veel plezier op de 23ste we zullen aan jullie denken!!

tot snel..
    groetjes ine en mark

• 13 Januari 2008 - 16:50

Thijs :

Hee Angelina en Bart

We zijn nu hard aan het aftellen. Tot van de week!

Groeten Thijs

• 14 Januari 2008 - 16:25

Natascha:

Hey wereldreizigers,

Sow, klinkt goed zeg! Is echt once in a lifetime en dan ook nog eens inclusief trouwen! Beter kun je het niet hebben geloof ik... Heel heel veel plezier gewenst op jullie trouwdag en natuurlijk veel geluk voor de toekomst. Maar daar hoeven we ons niet zo druk over te maken geloof ik. Jullie maken het wel saampjes! Geniet ervan...

Kus natas en ook van fredje natuurlijk

• 15 Januari 2008 - 21:18

De Harde Kern:

Ha aanstaand bruidspaar,

Wij komen eraan, zet de strandstoelen en de pina coladas maar vast klaar, we zijn er helemaal klaar voor, het zenuwcentrum is weer opgeruimd.

Tot over een paar vlieguren,

groetjes van ons allen uit Mariahout

• 15 Januari 2008 - 23:01

Debbie:

Hallo Angelina en Bart
    Nog drie uurtjes wachten en dan ben ik verlost van twee zenuwpezen.
    De koffers staan al klaar voor vertrek.
    Om de tijd te dode heb ik met jullie mam en Jo vanavond jullie avonturen nog maar eens doorgenomen.Wij wensen jullie heel veel plezier en een zonnige trouwdag.Ben benieuwd naar je jurk dus laat maar vlug jullie foto's zien.Groetjes en heel veel plezier met al jullie familie en vrienden die bij jullie mooiste dag van jullie leven zullen zijn.Pierre,Debbie,Tim en Anne

• 16 Januari 2008 - 10:20

Lieke:

heey Bart en Angelina....
    Jullie hebben zeker niks te klagen!! ben jaloers telkens als ik jullie berichtjes lees. Ik wens jullie alvast een hele fijne trouwdag toe.... geniet er samen van.
    Kus lieke en beetje art natuurlijk

• 16 Januari 2008 - 12:12

Fam. Vd Heuvel:

hallo angelina en bart

nog even en jullie zitten gezellig samen met de familie.
    wij wensen jullie een hele mooie en prettige trouwdag toe,samen met familie en vrienden.
    doe ze daar de groetjes van ons en wens ze maar een fijne vak. toe. jullie natuurlijk ook.

groetjes. hans mieke
    rick en roy

• 16 Januari 2008 - 18:03

Monique En De Rest:

he bart en angelina,

alvast heel veel plezier gewenst met je vrienden en familie, als ik het goed begrijp komen ze deze week aan in Mexico! in ieder geval de groeten van ons. en wij zijn benieuwd naar de foto's van de wedding! veel plezier en succes.

groetjes monique, leo en petra

• 17 Januari 2008 - 14:21

Oma Van Der Heijden:

hoi bart en angelina hoe is het met onze vakantiegangers zijn ze goed aangekomen.Was het welkom hartelijk en heeft onze hannie de regie van jullie huwelijk al onder haar hoede. Hier is alles goed ik moest van Gerard zeggen dat Ajax uit de beker is met 4-2 verloren van NAC. Maar daar maken jullie je nu echt niet druk over denk ik.
    Doe de vakantiegangers ook de groeten van Nelly die nu mee zit te lezen en mij helpt met opstellen van dit berichtje. Nu ga ik koken, lekkere wortelenstamp met rookworst daar heb nu de kans voor omdat servaas bij jullie aan de tapas zit. Daaaaag van Oma, Tot gauw weer schrijfs.
    Groetjes.... Ik steek alvast een kaarsje op dat jullie goei weer hebben met het trouwfeest.

• 17 Januari 2008 - 20:29

Elly:

Hallo allemaal en zijn jullie goed aangekomen?? En is de spanning er al voor volgende week?? Maak er met zijn allen maar een gezellige tijd van dan zullen wij hier zeker aan jullie denken.P.S Jo aiko heeft het hier reuze naar zijn zin, hij heeft onder het afdak al de beste plaats ingepikt, hij slaapt op de slaapbank. Groetjes fam. vd Heijden

• 17 Januari 2008 - 21:23

Karlijn:

He He

So so klinkt allemaal goed zeg, over twee nachtjes vertrekken we jullie kant op en heb er heel veel zin in, ben benieuwd naar jullie bruiloft en om effe weekje heerlijk te luieren. Heb nog hard moeten werken deze week om op tijd alles af te hebben voor ik vertrek.
    Maar goed leuk om jullie verhaaltjes te lezen.

Mensjes tot in Mexico, heb wel zin in een lekker koude corona

xx

• 17 Januari 2008 - 21:54

Alfredo En Dorien:

Hey vakantiegangers!
    Wat klinkt het toch heerlijk daar zeg! En als we de foto's zo zien is het ook geweldig!
    Is iedereen goed aangekomen? Wij hebben er ook al errug veel zin in, nog 2 nachtjes slapen!

Groetjes aan iedereen en tot snel!
    xxx Alfredo en Dorien

• 18 Januari 2008 - 11:11

Gerard En Anja:

He hoe is ie? Beter laat dan niet , dus bart en angelina nog een gelukkig 2008 toegewenst, dat het een liefdevol en romantisch jaar voor jullie wordt.
    Hoe is het om jullie naasten weer te zien en dicht bij jullie te hebben? Alles goed gegaan met hun reis en veilig aangekomen? Angelina zorg dat je de regie houdt he!! Grapje.. zal best fijn zijn dat de familie met jullie mee gaat denken. Leuke foto's.... zou zo zin hebben om lekker de golven in te duiken. Hier ook alles oke, ook met tom geeke. Alles gaat zijn gangetje.
    Nog 5 nachten en dan is het zo ver. We zijn erg benieuwd naar jullie outfit voor de trouwerij en hoe het er zo uitziet een "wedding on the beache", dus maar snel foto's op de site zetten.
    Doe iedereeen de groeten daar,
    xxxx gerard anja tom en geeke

• 18 Januari 2008 - 14:45

CCCC:

Zo te zien gaat het allemaal goed bij jullie, gelukkig maar ! De dagen tellen af en dan is het eindelijk zover, we zijn heel benieuwd naar de foto's. Geniet nog even van de familie en vrienden die nu bij jullie zijn.
    Oh Angelina je moet daar nog wel even op paardrijles, ik ben hier al begonnen.....
    De groetjes van ons 4-ren