Back in Playa!! Samen met de Fam!! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Angelina, Bart en Kay Hoof - WaarBenJij.nu Back in Playa!! Samen met de Fam!! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Angelina, Bart en Kay Hoof - WaarBenJij.nu

Back in Playa!! Samen met de Fam!!

Door: Bart en Angelina

Blijf op de hoogte en volg Angelina, Bart en Kay

19 Januari 2008 | Mexico, Playa del Carmen

Hallo allemaal.

Het heeft even geduurd..(we hadden het zo druk met op het strand liggen)..maar hier ons volgende bericht;

Ten eerste de fam. is heelhuids aangekomen. Echt hardstikke gezellig en heel erg druk vooral de combinatie van Jo en Hanny samen!!hihi
Iedereen heeft het erg goed naar de zin. Allemaal wel al een beetje te lang in de zon gelegen en verbrand (behalve Mark die heeft zich wel goed ingesmeerd). Het nachtleven is ook al ontdekt en de Sol biertjes en pina colada´s gaan er ook goed in:)
Gister zijn we met een aantal onze trouwlocatie wezen bekijken..en alvast wat oefen foto´s gemaakt..zie hyves site.
Vandaag hebben we de laatste details met de wedding planner doorbesproken en hebben ook onze getuiges moeten tekenen..dus we zijn er helemaal klaar voor. Ook zijn we goed uitgerust, Cozumel was geweldig. We hadden afgelopen week daar een scooter gehuurd en zijn daarmee het eiland(je) gaan verkennen. Vanavond gaan we lekker uiteten met zijn allen en ieders bruiloftstaken doorbespreken..iedereen moet natuurlijk wel zijn ding goed doen:) :)
Morgen gaan we met zijn allen op excursie naar Tulum, Coba en Paradise Beach...even wat Maya cultuur opsnuiven!! En dan morgen avond arriveerd de rest!!! We kijken ernaar uit. Jullie vertrekken over 2 uurtjes nou!! We hebben de drankjes koud staan. En voor sommige fam die er helaas niet bij konden zijn, wij denken toch ook wel aan jullie hoor..kus kus..
Nou dat was een korte up-date voor nu, we moeten ons nu snel gaan klaarmaken voor het eten.

Ps. Vader en moeder van Mark jullie krijgen de groeten van jullie zoon en de rest.

ps.2 Chantal!!!!!Je zou op mij wachten met paardrijden...Maar dan zal ik hier maar alvast eens wat gaan lessen.. kunnen we thuis samen gaan racen. Had je je verjaardagsmailtje nog gehad? Wist niet zeker of het was aangekomen.

ps.3 Oma en Opa nog hartelijk gefeliciteerd met jullie 46 jarige huwelijk..Sorry zijn een beetje te laat..dikke kus.

Dit was het voor nu..zie hyves voor de foto´s!!

Groetjes van ons en de bende van ellende!!

• 19 Januari 2008 - 14:16

Annemarie:

Hallo allemaal!

Fijn dat de familie goed is aangekomen in het mooie Meixco!
    Ik heb de foto's bekeken en ik wordt er helemaal jaloers van.. Niet te bruin worden he! Hier is het namelijk echt ouderwets hollands weer: regen, regen en nog eens regen!
    Veel plezier morgen met de excursie!
    Zal wel erg fijn zijn dat alles rondom het trouwen nu helemaal geregeld is!
    Nog fftjes en dan is het zover!!
    Geniet er met zn allen maar goed van!
    Wij volgen jullie op de voet verder..

Liefs xxxies Annemarie

• 19 Januari 2008 - 14:59

Aart En Leny :

Hoi Mark en de rest,
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en zo te zien op de foto genieten jullie met volle teugen.
    Bart en Angelina wij wensen jullie een hele mooi trouwdag.
    Groetjes aan iedereen uit een heel nat Waalre

• 19 Januari 2008 - 18:16

Niels En Jakeline:

Wat geweldig allemaal!!!!!! Super gewoon.
    Het is nu echt nog maar een paar nachtjes slapen voordat jullie meneer en mevrouw van Hoof zijn!
    Beginnen de kriebels al niet een beetje op te komen?
    Jemig, wat een mooie lokatie om te trouwen. Dit kan gewoon niet gaan mislukken. wij wensen jullie vanuit hier een super dag toe. En hopen dat jullie ook alles op film opnemen zodat we later toch (ondanks dat we er niet bijzijn) alles kunnen zien.
    Heel veel geluk samen en vast een hele geweldig mooie dag

Dikke kus Niels , Jakeline, Danique en Lucas

• 19 Januari 2008 - 23:44

Wim En Ria:

Bart en Angelina
    Wat heerlijk om jullie verslag te lezen en dat mensen zijn aangekomen die jullie bruiloft daar meemaken op 23 januari 2008
    Ja als de temperatuur daar zo aangenaam is zal een biertje wel smaken.
    O ja wat leuk die foto's en inderdaad een hele mooie lokatie.
    Geniet ervan en voor nu de groeten van Wim en Ria Jansen.

• 20 Januari 2008 - 09:34

Frans EnDiny:

Fijn dat jullie het goed maken.
    Servaas Woensdag een fijne verjaardag.
    Bart en Angelina van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk,en wensen jullie
    heel veel geluk en een fijne dag voor
    jullie allemaal.

Veel groetjes
    Diny en Frans.

• 20 Januari 2008 - 19:06

Pierre En Debbie:

Hallo Bart,Angelina en de rest
    Wat fijn dat iedereen goed aan is gekomen.
    Wij worden wel een beetje jaloers van die foto op het strand,maar wij gunne het jullie.Geniet er met z'n alle van!!!!
    Nog een paar dagen en dan is het jullie dag.Wij blijven jullie volgen.Groetjes Pierre en Debbie

• 22 Januari 2008 - 15:47

Martine En Annemieke:

Hoi Angelina en Bart heel veel plezier morgen en veel geluk samen. Hannie en Tiny geniet morgen van de bruiloft en het feest, hier gaat het zijn gangetje alleen een paar kleine dingetjes die niet goed lopen zoals prullenbakken puilen uit, creaspullen zijn niet vindbaar en de koffie is nooit te zuipen.
    Nee hoor een grapje we zijn blij als je weer terug bent en je krijgt de groetjes van alle collega\'s en sommige speciaal.

• 22 Januari 2008 - 17:38

Jan En Els:

Hoi Bart en Angelina,
    Kei leuk om jullie foto\'s te zien. Als wij Jo en Marian op \'t strand zien liggen dan bevalt ze dat zeker net zo goed als skieen!!
    Wij wensen jullie een hele geweldige trouwdag, een prachtig en onvergetelijk feest voor jullie allemaal en heel veel groeten aan Jo en Marian.
    Jan en Els

• 22 Januari 2008 - 17:56

Gerard:

Hoi allemaal daar in de overzeeze gebiedsdelen. Ziet er allemaal goed uit zoals de locatie en zonnige tafarelen. Hier is het een en al regen en wind. De kletsavonden in Mariahout zijn inmiddels achter de rug, dat was zeker de moeite waard. Groetjes van de korfval dames die zoals gebruikelijk daar moesten gaan oberen. Helaas voor Bart en Tiny zet Ajax de slechte reeks door nu werd een zwaar bevochten 1-1 binnegehaald tegen NEC. De velden zijn zo nat dat trainingen zijn afgelast dus geniet daar maar heel lekker en bruin ze. Morgen is voor jullie de grote dag, ja ik bedoel natuurlijk ook een beetje de verjaardag van Servaas feleciteer hem maar alvast, Maar de grootste gelukwensen gaan natuurlijk naar jullie als huwelijkspaar en van harte ook de ouders en andere aanwezigen. Wij zijn hier erg benieuwd naar de trouwkleren en zo.... dus maat snel wat foto\'s plaatsten op de site.
    Genoeg vanuit Nederland groetjes:Gerard