Nog 1 nachtje slapen!!!! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Angelina, Bart en Kay Hoof - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen!!!! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Angelina, Bart en Kay Hoof - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen!!!!

Door: Bart en Angelina

Blijf op de hoogte en volg Angelina, Bart en Kay

22 Januari 2008 | Mexico, Playa del Carmen

Zaterdagavond is ook de tweede helft van onze bruiloftgasten goed aangekomen. Helaas hadden zij het slechte weer uit Nederland meegenomen en hebben we de afgelopen 2 dagen weinig zon en behoorlijk wat regen gehad.....Maaaaaar vandaag schijnt de zon weer en ze geven aan dat het de komende week goed blijft.

Zaterdagochtend zijn we met zijn allen(de eerste groep, de tweede zat nog in het vliegtuig) naar Coba en Tulum geweest. Was echt indrukwekkend om te zien. Met een prive busje zijn we met zijn 9 naar Coba gereden daar hebben we uitleg gekregen van een gids over de Maya´s en hebben we de hoogste piramide beklommen met bovenop een mooi uitzicht over de jungle. Nadat we Coba bekeken hadden zijn we doorgereden naar een zoetwater meer waar we krokodillen hebben gezien!!! Vervolgens hebben we een lekkere lunch gehad..duurde even voordat dat geregeld was in de excursie was namelijk een kippenlunch in een stal geregeld....daar hebben we maar voor gepast en gevraagd om ons ergens anders heen te rijden. We hebben heerlijk gegeten in een typisch Mexicaans eettentje tussen de Locals. Eenmaal in Tulum aangekomen hebben we weer eerst uitleg van een gids gehad en daarna hadden we daar eigen tijd. Super mooie maya vestigingen aan het strand, we hebben hier dan ook lekker gezwommen. De foto´s hiervan zijn heel mooi, die zetten we er nog op. Na een uurtje rijden waren we aan het begin van de avond weer thuis. (bij het hotel) 2 uurtjes later kwamen onze amigos en amigas eraan!!! Eenmaal ingecheckt zijn we lekker wat gaan drinken met zijn allen en mosieur Frog (volgens Thijs)(lees Senor Frogs)opgezocht. Zondag zijn we heel optimistisch met zijn allen naar het strand gegaan maar de zon wilde niet echt door de wolken komen. In de middag hebben de meesten het plaatsje bekeken. In de avond hebben we nog wat gedronken bij het hotel en zijn we vroeg naar bed gegaan omdat we de volgende dag er vroeg uitmoesten om op excursie naar Chitzen itza te gaan. (Elle, karlijn en Servaas zijn in Playa gebleven) dus wij weer met zijn 14en in onze prive bus op naar Chitzen Itza!! Na 2,5 uur rijden hadden we de best bewaarde maya stad gevonden. Iedereen vond het dan ook erg indrukwekkend. Foto´s volgen ook hiervan nog. Daarna zijn we gaan lunchen en na de lunch zijn we gaan zwemmen in een Cenote. (dit is een ondergrondse rivier die ingestort is) Het ziet eruit als een kuil van 50 meter diep met daarin water dat nog eens 50 meter diep is. Het water was echt heel helder en zuiver de grot (zo zach het eruit leek echt op de droomvlucht van de efteling) Aan de zijkant kon je van 5 meter hoog na beneden springen....echt gaaf!!!!
Nadat we allemaal uitgespeeld waren zijn we naar Vallodolid gereden. Dit is een Spaanse nederzetting een koloniaal stadje met de nadruk op JE er was niet zo heel veel te zien of te doen, maar....hebben we dat ook weer gezien. (wel hebben we een aantal carnavalwagens gezien, het was daar carnaval maar we hadden geen tijd meer om daar te blijven kijken want we moesten terug richting hotel...(nog 2,5 uur rijden). Om 18.30 waren we dan ook terug en hadden de jeugd en Piet en Jeane 2 uur de tijd om te eten en te douchen want we gaan stappen in Coco Bongo in Cancun:) :)
Het was echt helemaal fantastisch!! De heleavond Shows a la Las Vegas. Onbeperkt Cocktail drinken en lekker swingen!!! half 5 waren we weer terug in playa...Dus wij gaan nu ook dit verhaal eindigen want wij gaan wat bijslapen op het strand(vervelend he?) om morgen voor de grote dag goed uitgerust te zijn.

Ps. Allemaal erg bedankt voor julie reacties.

Liefs Bart en Angelina (bijna van Hoof)

• 22 Januari 2008 - 19:22

Roversbende Nunspeet:

Nog één nachtje slapen, wat spannend.
    Wij wensen jullie een super leuke dag toe morgen. En hopen jullie straks weer in Holland als mevrouw en meneer van Hoof te mogen begroeten.
    We kijken uit naar de foto\'s van jullie trouwdag.
    Heel veel geluk en gezondheid samen.
    Groeten uit Nunspeet
    Johan Ria Ricky Rosanna

• 22 Januari 2008 - 21:02

Wim En Ria:

Angelina en Bart
    Wat leuk om te lezen, veel gezien veel gedaan en lekker relaxen, heerlijk.
    Ook wij wensen jullie morgen een geweldig fijne dag toe met veel zon en alle geluk van de wereld.
    We zien de foto\'s nog wel en we blijven jullie volgen als de heer en mevrouw van Hoof.
    Geniet van deze mooie dag, jullie huwelijk in de tropen met veel familie en vrienden.
    Wim en Ria Jansen.

• 22 Januari 2008 - 22:13

Mieke En Jan:

Lieve Bart en Angelina,
    Eindelijk is het zover!!!!
    Voor morgen heel mooi weer, allemaal lachende gezichten en \'n onvergetelijke dag toegewenst.
    Wij zullen in gedachte de hele dag bij jullie zijn...liefs van ons.

P.S.op het Ginderdoor is alles nog zoals het hoort :O))

• 23 Januari 2008 - 09:24

Niels En Jakeline:

JIPPIE

Vandaag is DE dag!!!!!!!!!!!!!
    Geniet ervan
    En vast Proficiat.
    Hele dikke proficiat kussen van
    Niels, Jakeline, Danique en Lucas

• 23 Januari 2008 - 10:47

Liselotte En Han:

Hey familie van hoof,
    blij te lezen dat jullie het zo goed hebben, en dat het hier al 5 weken aan stuk regent!
    Voor vandaag een hele fijne dag toegewenst, maar dat zal wel goedkomen... we lezen wel hoe het is geweest!
    PROFICIAT

gr

• 23 Januari 2008 - 11:11

Freddy En Natascha:

Jahoe, vandaag de officiele, echte TROUWDAG!! Echt te raar gewoon om te weten dat jullie aan het trouwen zijn en ik gewoon heel degelijk zit te werken. Maar ja, that's life. Er zijn mensen die hebben het goed en andere heeeeeeel goed zullen we maar denken...

Lieve Bart en Angelina, geniet ontzettend veel van deze speciale dag! Van harte gefeliciteerd! En Angelina, nu ben je eindelijk van je bijnaam af... nu noemen we je voort Hoofje of zo ;-)
    Heel veel geluk, gezondheid en natuurlijk plezier gewenst!!

Dikke kussen!!

• 23 Januari 2008 - 12:00

Sarah:

Lieve angelina en bart,

vandaag is jullie trouwdag,geniet ervan en super super veel liefde en geluk samen!!!!

x sarah william en een dikke knuf van max!

ps hoe vonden jullie de kaart van de 'scheepertjes'??

• 23 Januari 2008 - 13:17

Sylvia:

Bart en Angelina

Ik wens jullie heel veel geluk met jullie huwelijk.
    Groetjes aan Hanny en Tiny
    Nog veel plezier
    Doei Sylvia( ja wie is dat!! ik ben een collega van Hanny)

• 23 Januari 2008 - 13:22

Aart En Leny:

Bart en Angelina,
    Proficiat met jullie trouwdag en heel veel geluk in de toekomst.
    We wensen jullie een hele fijne dag met je familie en vrienden en zijn heel benieuwd naar de foto´s.
    Groetjes uit Waalre

• 23 Januari 2008 - 14:32

Debbie:

Hey bruidspaar
    Wij willen jullie vanuit het natte lieshout proficiat wensen met jullie trouwdag.Wij wensen jullie heel veel geluk en een hele fijne dag samen met jullie familie en vrienden.Wat leuk om te lezen dat jullie er z'n leuke tijd van maken met al die mensen die bij jullie zijn.Maak er nog een leuke tijd van met z'n alle en de groeten aan Jo en Marjan van ons allemaal,en een dikke kus van Tim en Anne xxx

• 23 Januari 2008 - 17:54

Fam Vd Heijden:

Inmiddels getrouwd!! Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk. Ik neem aan dat het een kei leuke dag is geweest, geniet er verder nog van en hopelijk hebben jullie ervan genoten.Zoals ik lees is het al een kei leuke vakantie, ik had het ook wel mee willen maken maar helaas er zijn andere verplichtingen. Hier is verder alles oke, nog een fijne vakantie en tot horens. groetjes fam. vd heijden boerdonk

• 23 Januari 2008 - 18:21

Fam Vd Heijden:

Trouwens hier nog een keertje de fam vanuit boerdonk, Natuurlijk PROFICIAT servaas en we zijn jou zeker niet vergeten met je 48ste verjaardag, we eten er hier wel een taartje en drinken er een lekker drankje op. Het feest houden we wel tegoed. Groetjes.

• 23 Januari 2008 - 21:17

Elly:

Hoi Bart en Angelina,

PROFICIAT met jullie huwijk vadaag! Geniet er nog goed van en maak er een gezellig groot feest van! wij vieren in gedachte met jullie mee.. We kijken al uit naar de foto's!

Groetjes van tante Elly en Annemarie.

• 23 Januari 2008 - 21:45

Jessica:

ha lientje en bart

nog een kwartiertje en dan is het zover!!
    maak er maar een mooie dag van en wij zijn in gedachten bij jullie

dikke kus je zusje, mike
    jill, jemi en wessel

• 23 Januari 2008 - 22:23

Jessica Mike En Kids:

Bruidspaar

Jullie beginnen vandaag een eigen leven,
    het Ja-woord is gegeven.
    Samen hebben jullie het geluk gevonden,
    en zijn nu in het echt verbonden.
    Vol vreugde, vol vuur,
    is dit het begin van een mooi avontuur.
    Liefde is sterk en houd je bij elkaar,
    voor nu en in de toekomst jaar na jaar.

Hartelijk gefeliciteerd en heel
    veel geluk samen.

dikke kus en knuffels

van mike, jessica.
    jill, jemi en Wessel

• 24 Januari 2008 - 14:11

Niels En Jakeline:

Hallo bruidspaar

Nou is het voor het echtje!!!
    Nou zijn jullie officieel ook een degelijk stel!!
    Welkom bij het clubke.
    Heel erg proficiat met jullie huwelijk en nog een hele fijne tijd in Mexico en in de rest van jullie reis.
    we zijn benieuwd naar jullie trouwfoto's.

groetjes fam. de Groot

• 24 Januari 2008 - 14:43

Twan En Ellen:

Heey hooffies!!!! GEFELICITEERD!!! echt raar inderdaad dat wij hier in de regen zitten te werken op een gewone doordeweekse dag en jullie zeggen JA op het strand in mexico! Nou ja, we vieren het hier wel weer in mei vur unne goeie. Nog heel veel plezier, samen met de bruiloftsgasten, en pak er een borrel op. Op iedere flugelgirl een tequila, joehoe!! Tot mails, xxxxx

• 24 Januari 2008 - 15:21

De Berghjes:

Hallo Angelina en Bart
    Allereerst van Harte Gefeliciteerd
    met jullie huwelijk en wij wensen jullie samen heel veel geluk en gezondheid toe.
    wij hopen dat jullie een fijne dag hebben gehad.
    Jammer dat we er niet bij waren maar we houden het tegoed in mei.
    Geniet nog lekker van jullie reis en nog veel plezier samen met iedereen die daar bij jullie in Mexico zijn
    Ook Servaas nog gefeliciteerd met je verjaardag
    groetjes Ria Mari en kids

• 24 Januari 2008 - 22:04

Fam Vd Heuvel:

proficiat met jullie huwelijk.
    o.wat zijn we benieuwd naar de foto' s
    van jullie huwelijk.verder wensen we jullie een hele fijne vakantie toe .

hans mieke rick en roy