Bruiloft - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Angelina, Bart en Kay Hoof - WaarBenJij.nu Bruiloft - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Angelina, Bart en Kay Hoof - WaarBenJij.nu

Bruiloft

Door: Bart en Angelina

Blijf op de hoogte en volg Angelina, Bart en Kay

25 Januari 2008 | Mexico, Playa del Carmen

Hallo Allemaal,

Gister was echt een gewellldige dag!! Wij willen jullie ook erg graag alles hierover vertellen maar zijn nu nog een beetje aan het bijkomen van onze heftige dag. (feestje!!!)

Wel hebben wij al een aantal foto´s geplaatst op Angelina van Hoof der hyves site, Zodat jullie vast een kleine indruk krijgen. Er komt nog een uitgebreid verslag en ook zullen wij nog meer foto´s plaatsen. Maar voor nu...Gaan wij lekker slapen want morgen gaan wij vroeg op en met zijn allen naar een natuurpark.

Voordat we dit vergeten te vermelden; iedereen hardstikke bedankt voor de kaarten, filmberichten, en foto´s echt super leuk!! ook bedankt voor de felicitaties op onze site, de hyvessite en de mailtjes die we hebben gehad. Wij hebben helaas nog niet overal op kunnen reageren, maar via deze site kunnen we jullie allemaal tegelijk bedanken!!

Veel liefs van het bruidspaar:) En de groeten van de rest!!

• 25 Januari 2008 - 09:48

Cccc:

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, het ziet er echt fantasties uit, we zijn wel benieuwd naar de andere foto's..... en wat fijn dat toch iedereen op dat moment even aan jullie gedacht heeft !! nog een fijne tijd samen als man en vrouw, de groetjes vanuit het koude beek en donk ps. als jullie terug komen neem dan ook de zon mee...

• 25 Januari 2008 - 13:50

Fam.Hink:

Hallo Bart en Angelina
    Wat een mooie foto's staan er op jullie site.We zijn reuze benieuwd naar de rest van jullie foto's en jullie verslag van de bruiloft.We willen jullie nog een fijne tijd toe wensen als man en vrouw,en geniet ervan.Groetjes Pierre,Debbie,Tim en Anne

• 25 Januari 2008 - 15:14

Wim En Ria:

Bart en Angelina
    Het ziet er super uit op de foto's, we hopen dat jullie een tegekke dag gehad hebt met z'n allen.
    Ja inderdaad het is daar beter dan hier, het is fris al 3 dagen nachtvorst en flink krabben als je s'morgens weg moet en grauw en regen weer, je kunt je voorstellen dat hier de helft loopt met een snotneus en pijn in de strot en de griep epidemie komt eraan hoorden we op het neiuws dus jullie zitten goed.
    Wat een grote groep mensen is daar bij jullie het is wel te hopen dat jullie het nog wel leuk vinden als ze allemaal naar huis zijn en jullie alleen achter blijven - grapje-
    Voor nu de groeten en geniet ervan
    Wim en Ria Jansen

• 25 Januari 2008 - 17:17

Christ, Ans, Joyce:

Bart en Angelina,
    Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad maar dat zal vast wel. Geniet nog van al dat moois daar.

groetjes

• 25 Januari 2008 - 17:29

Annemarie:

Nou Angelina, nu officieel behoor jebij fam van Hoof! Een echt Hoofie ben je nu! haha
    Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! De foto's zijn weer prachtig!
    Wat een gezelligheid ook allemaal op het feest! Kom nu samen als getrouwd stel maar lekker bij na zo'n geweldige maar zeker drukke en heftige dag..
    Tot het volgende berichtje maar weer!

Groetjes en drie xxx van mij

• 25 Januari 2008 - 23:57

Henk En Marieke:

Bart en Angelina ,
    Proficiat met jullie huwelijk van de buren.Ziet er prachtig uit, genieten maar.

• 26 Januari 2008 - 12:27

Gerard En Anja:

Meneer en Mevrouw van Hoof, klinkt wel he Bart en angelina, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Super jullie outfit, mooie romantische foto's. Toch nog een hele groep mensen die jullie huwelijk hebben bijgewoond. Ziet er gezellig uit. En nu maar genieten van jullie huwelijksleven.
    doei groet van ons allen op donkersvoort.

• 26 Januari 2008 - 16:22

Bert En Annemieke:

Hoi Bart en Angelina van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en geniet nog van alles.
    Gr Annemieke en Bert uit Beek en Donk

• 26 Januari 2008 - 18:14

Niels En Jakeline:

ha mr en mw van Hoof

Nogmaals proficiat.
    En wat een super foto's. We zijn nog nieuwsgieriger geworden naar de rest van de foto's.
    En wat zagen jullie er mooi uit zeg.
    Gelukkig dat het weer nu ook meezat.
    Tot over een paar maandjes
    Geniet ze!!!!!

groetjes Niels, jakeline, Danique en Lucas